تعصب یعنی این....
تاريخ : سه شنبه 25 تير 1392برچسب:, | 15:35 | نویسنده : نازنین زهرا

رابطه امیر قلعه نویی از وقتی جباری رفته بیش از همه با مجیدی خوب شده. این را می توان از نوع برخورد سرمربی استقلال با کاپیتانش فهمید...

امیر قلعه نویی این روزها به شدت با بازیکنان استقلال سر و کله می زند و از آن ها کار می کشد. قلعه نویی سعی می کند به انحای گوناگون به بازیکنان روحیه بدهد. قلعه نویی در یکی از تمرینات روزهای اخیر رو به شاگردانش کرد و گفت:« یادشان باشد حالا کجا هستید و ممکن است در پایان فصل چه جایگاهی داشته باشید. فصل سیزهم بازی‌های سنگینی پیش رو داریم ولی این فصل می‌تواند سکوی پرتاب شما باشد و با توجه به اینکه سال جام جهانی را پیش رو داریم در صورت عملکرد خوب در آسیا و لیگ برتر می‌توانید مسافر برزیل شوید.

پس استقلال فرصت خوبی برای شما است که به بالاترین سطح از آرزوهای فوتبالی خود برسید و باید قدر این پیراهن را به بهترین شکل ممکن بدانید. فراموش نکنید که فرصت ستاره شدن را استقلال در اختیار شما قرار داده است و باید دین خود را به این تیم ادا کنید.

خودم شاهد بودم که وقتی فرهاد از الغرافه جدا شد،‌از بسیاری تیم‌های لیگ برتری پیشنهادهای بالا داشت ولی ترجیح داد که در ایران پیراهن تیم دیگری را نپوشد و حتی از فوتبال خداحافظی کرد.

فرهاد با این کار ثابت کرد که چقدر استقلال را دوست دارد و به خاطر پول مقابل این تیم قرار نمی‌گیرد و اقدام او باید الگوی تمام فوتبالیست‌ها باشد.» /
                                                                             /  به نقل ازسایت استقلالی/

 

کاپیتان متشکریم.........



:

مرد همیـــــــشه آبــــی

نظرات شما عزیزان:

مرد همیشه آبی
ساعت20:58---26 تير 1392
ســــــــــلام دیدی گفتم جواد میمونه دیدی ؟؟؟؟ آندو هم اومد هورااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااا
پاسخ:آره داداش ممنون اومدید خبرخوبی بود خوشحال شدم


مرد همیشه آبی
ساعت17:22---25 تير 1392
فرهــــــــــــــــاد عشقه منه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • شروع دوباره
  • حامل